woensdag 27 juni 2012

GRATIS DRINKBUSSEN VAN TMVW!

Vrijdag deelt TMVW 30.000 gratis drinkbussen uit op verschillende locaties in Gent. De drinkbussen zijn bedoeld om het drinken van kraantjeswater te promoten. Het kraantjeswater in België wordt namelijk super streng gecontroleerd en dus zeker drinkbaar. 


In Gent kan je vanaf 6 uur 's morgens eens langskomen op verschillende locaties in het stad om je drinkbus op te halen. Die locaties zijn: de Vrijdagsmarkt, het Zuid, het oud gemeentehuis van Sint-Amandsberg, de Brugsesteenweg, de Kantstraat in Mariakerke, het Drongenplein en het plein voor het senioren clubhuis in Sint-Denijs-Westrem.

Zoals ik in dit artikel al vertelde, is het kraantjeswater hier van zo'n goede kwaliteit, dat het een beetje belachelijk wordt om nog water in (plastic) flessen te kopen. Ook op andere locaties in Vlaanderen worden gratis drinkbussen uitgedeeld. Klik hier om te kijken of ze ook in jouw regio drinkbussen uitdelen.

Zelf kan ik er helaas niet bij zijn, ik vertrek vrijdag namelijk naar Couleur Café! Het zal hier dus een beetje rustig zijn, maar maandag ben ik terug! En dan is het toch wel mijn verjaardag zeker :)

Ga jij om je gratis drinkbus?